La DO Penedès i els Verds inicien una campanya de promoció de les diades castelleres on participa la colla. Les accions es faran als perfils de Facebook i Instagram de les dues entitats
instagram verdsDO

 

 

La DO Penedès i els Castellers de Vilafranca han iniciat una campanya a les xarxes socials, per a promocionar les diades on participa la colla vilafranquina aquesta temporada. Amb l’objectiu final de fomentar la presència de castellers i afeccionats a les diades, es pretén crear notorietat i interacció a les xarxes, mitjançant concursos, preguntes i fotografies.   


Aquesta nova acció és fruit de l’acord de col·laboració que es va iniciar fa uns mesos entre la Denominació Origen Penedès i els Castellers de Vilafranca. L’objectiu novament és enfortir el vincle entre les dues entitats. Tots els concursos i activitats promocionals es desenvoluparan i es presentaran als perfils de Facebook i d’Instagram, tant de la colla vilafranquina com de la DO Penedès. Els usuaris de les xarxes socials que hi participin, podran optar a premis com lots de vins de la DO Penedès, productes relacionats amb del món vinícola i altres sorpreses.


Les diades castelleres protagonistes de les xarxes socials
El funcionament de les diverses accions promocionals de Facebook i Instagram variaran en funció de la xarxa social. A Instagram els usuaris podran participar etiquetant les fotos de les actuacions castelleres a través del hashtag #ElsVerdsDOPenedès. A Facebook les accions es basaran en la interacció, a través de comentaris i mencions a les publicacions que els Verds facin a la seva pàgina. Tota la informació per a poder participar-hi, es pot trobar als perfils socials dels Castellers de Vilafranca i de la DO Penedès. 


Units també al món 2.0
Fa uns mesos que la DO Penedès i els Castellers de Vilafranca van iniciar una relació de col·laboració que va formalitzar-se amb la signatura d’un conveni el passat mes de juny. Aquesta unió té l’objectiu de fomentar la tradició cultural del món casteller juntament amb els vins Penedès, a través d’activitats i actes conjunts entre les dues parts com l’actuació a la Nit dels Xarel·los o les fotografies de la colla entre vinyes. Ara aquest acord també es visualitza en el món de les xarxes socials.