Els Castellers de Vilafranca presenten el seu nou web 2.0. Una proposta innovadora i funcional que ha portat a terme conjuntament Feedbackmp i Indesai amb l’objectiu de convertir-se en un nou referent en la comunicació del món casteller.
El passat divendres 20 d’agost, a les 20:00h, coincidint amb la commemoració del Vè aniversari del pilar de vuit amb folre i manilles davant de Cal Figarot, es va presentar el nou web de la colla. Un projecte que té com a objectiu apropar-se als aficionats del món casteller en general i dels castellers de Vilafranca en particular. D’aquesta manera el web www.castellersdevilafranca.cat està plantejat com un hub de continguts relacionats amb la colla que integra tots els accessos a les xarxes socials on la colla està present i permet compartir continguts amb les mateixes. L’encarregat de portar a terme aquesta tasca han estat l’equip de l’agència experta en marketing i xarxes socials Feedback Marketing Proactiu amb la implementació de l’empresa especialista en creació de webs i ecommerce Indesai.
Per ajudar a assolir l’objectiu definit per la colla castellera, Feedbackmp i Indesai han definit una estratègia de marketing on-line que, recorrent al model 2.0, potencia la presència les xarxes socials per apropar-se de forma més directe a l’aficionat. Actualment la colla ja té presència destacada a Facebook, amb més de 6.000 seguidors, a twitter i disposa d’un canal propi a youtube. La nova web, vol potenciar encara més aquestes xifres, per consolidar-se com els líders absoluts del món casteller a Internet.
A més, com explica el director de FeedbackMP Albert Moreno “a través de la integració de les principals xarxes socials hem plantejat una web participativa, col·laborativa i autogestionable pels membres de la colla, apropant-nos als seguidors i acostant el món casteller d’un a forma transparent i directe”.
Deixeu un comentari